ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)
Preambulum
Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a https://tottia.hu/ weboldalunk használatával és a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatban kérdése merül fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az alább megadott elérhetőségen!
Megbízott adatai:
Név: Tót Tia Viktória EV.
Ev. nyilv. szám: 60228381
Székhely: 6000 Kecskemét, Fazekas Mihály utca 12., 3./ 7.
Adószám: 90879416-1-23
Telefonszám: +3620 3429 655
E-mail cím: tiaviktoria26@gmail.com
Tárhely szolgáltató: Dotroll MyHope Kft.
Tárhely szolg. elérhető: 1148 Budapest, Fogarasi út 3-5.; tel. +36(1) 432 3232; support@dotroll.com
Adatkezelési info: https://dotroll.com/wp-content/uploads/2020/01/adatkezelesi-szabalyzat.pdf
A jelen ÁSZF-ben használt fogalmak
Megbízó: Ügyfél, aki a szolgáltatási körbe tartozó panaszának kezelésére megbízza Megbízottat. A Megbízást Megbízott elfogadja.
Megbízott: szolgáltató, aki adott megbízást teljesít a Megbízója által meghatározott
Felek: Megbízott és az Megbízó ügyfél (e tekintetben az oldalt látogató személy, még nem ügyfél is) együttesen
Fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül
Panasz: olyan kérelem, amely egyéni jog- vagy érdeksérelem megszüntetésére irányul, és elintézése nem tartozik más - így különösen bírósági, közigazgatási - eljárás hatálya alá. A panasz javaslatot is tartalmazhat.
Szolgáltatás: termék, ingatlan vagy vagyoni értékű jog értékesítésén kívül minden olyan - ellenszolgáltatás fejében végzett - tevékenység, amely a megrendelő, illetve megbízó igényének kielégítésére valamely eredmény létrehozását, teljesítmény nyújtását vagy más magatartás tanúsítását foglalja magában
Békéltető testület: tartós alapon létrejött, a fogyasztói jogviták alternatív vitarendezési eljárás keretében történő rendezésével foglalkozó szervezet, amelyet az e törvényben meghatározott szerv (személy) nyilvántartásba vett
Vételár: a szolgáltatásért fizetendő ellenszolgáltatás.
Az ÁSZF hatálya, elfogadása
A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és bennünket illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a fizetési feltételeket és a felelősségi szabályokat.
A szerződés nyelve, a szerződés formája
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződés nyelve a magyar nyelv.
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az Szolgáltató nem iktatja. A Szerződésre a magyar jog előírásai az irányadóak. Szerződő Fél kizárólag természetes személy lehet.
Általános szerződési feltételek
A szolgáltatás igénybevételének (Megbízás teljesítésének) szabályai az alábbiakban kerülnek rögzítésre.
A megbízás lényeges elemei
A weboldal kapcsolatfelvételi- és előzetes információkérő pontként működik, így potenciális ügyfelekkel járul hozzá Üzemeltető (Megbízott) szakmai tevekénységéhez. A kapcsolatfelvétel egyoldalúan, minden esetben az érdeklődő által kezdeményezetten, oly’ módon jön létre, hogy a Megbízó jelen ÁSZF-ben foglaltak szerint megbízást ad Megbízott (védőnő, laktációs tanácsadó) részére.
A weboldalon regisztrált érdeklődőknek a Megbízottal kötött szerződése (jelen ÁSZF) arra irányul, hogy az érdeklődő szakmai segítséget kapjon szoptatási, baba-ellátási területen, valamely problémájára, elakadására szakértői megoldást találjon.
Az információ átadásának folyamata: az érdeklődő a weboldalon található űrlap kitöltése által megadja a szakértő (Megbízott) számára azokat az információkat, ami alapján ő megoldást fog ajánlati az ügyfele konkrét kérésének megfelelően. Az adatátadás az űrlap elküldésével valósul meg, az érdeklődő, potenciális Megbízó kifejezett hozzájárulásával.
- A szerződés létrejötte
A jelen szerződés az érdeklődő (potenciális Megbízó) részéről a https://tottia.hu/ felületen történő önkéntes regisztrációjával (űrlap-kitöltéssel) és a jelen ÁSZF, valamint az adatkezelési egyértelmű feltételek elfogadásával jön létre.
A regisztráló (űrlap beküldő) kizárólag cselekvőképességében nem korlátozott, a 18. életévét betöltött, természetes személy lehet.
Jelen Szerződési feltételek elfogadásával Ön (potenciális építtető, érdeklődő) kijelenti és szavatol a következőkért:
- A regisztráció időpontjában betöltötte a 18. életévét.
- Tudomásul veszi, hogy regisztrációjával Ön a Megbízott (szoptatási tanácsadó, szakértő) adatbázisában regisztrálásra kerül. Az ehhez kapcsolódó adatkezelési szabályokról az Adatkezelési tájékoztatónk ad további információt.
Megbízott fenntartja magának azt a jogot, hogy a jelen szerződési feltételeket bármikor megváltoztassa. Jelen ÁSZF módosítása esetén, a frissített feltételeket haladéktalanul közzéteszi a weboldal Általános Szerződési Feltételek felületén. Az előzőek szerint módosított Általános Szerződési Feltételek a közzététel napját követő nap nulla órától lép hatályba.
A módosított ÁSZF a hatályba lépését követően regisztráló (kérdőív űrlapot beküldő) felhasználókra azonnal hatályba lép. Visszamenőleges hatályosulás nem lehetséges, tehát a már szerződött ügyfelekre az új szabályok nem vonatkoznak.
- A regisztráció (részletes adatkérő lap beküldése)
A regisztráció az adatkérő lap kitöltésével és beküldésével kezdődik, melyben Megbízott előre meghatározott információk kérése mellett lehetőséget ad az érdeklődő számára szabad szöveges információ adására is.
Megbízott fenntartja magának a weboldalon rögzített minden kommunikáció felügyeleti jogát, valamint a jogot arra, hogy a jelen ÁSZF-ben meghatározott okokból (lásd alább) eltávolítson bármely információt.
A jelen szerződésben foglaltak alapján a kérdőíves űrlapon a saját személyes adatait beküldő (regisztrált) személyek felelnek az általuk közzétett információért. Hamis, valamint jogsértő adatok közzététele e szerződés azonnali hatályú felmondását és a megadott személyes adatok azonnali, végleges törlését vonja maga után.
- A weboldal használatához kapcsolódó személyes adatokról
Az adatok megadása és beküldése folyamán Ön által megadott valamennyi információt a Megbízott mindaddig kezelni fogja, amíg Ön ezt a megbízási célt fenntartja (élő regisztrációval rendelkezik), a megbízási cél nem teljesült megállapodás szerint, vagy addig, amíg Ön nem kéri annak – azonnali törlését. Ez utóbbi esetben Megbízott a számára megadott adatokat három munkanapon belül véglegesen törli és erről írásban tájékoztatja az érintettet.
Az adatkezeléshez történő hozzájárulás nélkül regisztrációra, szerződéskötésre, tehát a szakértői szolgáltatás igénybevételére nincs lehetőség. Vállalkozó az adatkezeléséről Adatkezelési tájékoztatót tesz közzé a weboldalon és kéri, hogy ezt minden felhasználó (a szolgáltatás iránt érdeklődő) személy figyelmesen tekintse át.
Az ügyfélprofilban rögzített személyes adatok körét az Adatkezelési tájékoztató tartalmazza, de a weboldalon is mindenkor megtekinthető.
- Annak megerősítése, hogy az érdeklődő, adatait megküldő személy az ÁSZF és az Adatkezelési Tájékoztató tartalmát ismeri és elfogadja.
- Megbízott a számára megküldött személyes adatok alapján felállított anamnézist alapul véve alakítja ki a szakmai álláspontját és tesz javaslatot kezelésre.
- A megadott adatokat Megbízott semmilyen, a jelen céltól eltérő célra és módon nem használja fel.
- Az adatai megküldésével az érintett kötelezettséget vállal arra, hogy az általa szabadon szerkeszthető szöveges rész, vagy általa közzétett adatok, információk nem ütköznek sem jogszabályba, sem jó erkölcsbe, azok tartalma a valóságnak megfelel, a Megbízott vagy harmadik személy jogát vagy jogos érdekét nem sérti, továbbá semmilyen módon nem törekszik a megbízás kijátszására, megkerülésére, annak tisztességtelen igénybevételére.
- A Felek tudomásul veszik, hogy amennyiben a megbízáshoz kapcsolódó bármely magatartásuk vélhetően vagy bizonyíthatóan jó erkölcsbe, hatályos jogszabályokba vagy joggyakorlatba, a Megbízó jogaiba vagy érdekeibe ütközik, Megbízott bármikor indokolás és jelzés nélkül megtagadhatja vagy zárolhatja a szolgáltatást és a megadott információk körét. A zárolás időtartama az eset körülményeitől függően legfeljebb 12 hónap, a zárolt adatokat Megbízott a rendőrség vagy más hatóság megkeresésére kiadja.
- A regisztrált személy sem nyíltan, sem burkoltan nem használhatja e szolgáltatást más weboldal, szolgáltatás és/vagy üzlet reklámozására, valamint különösen nem ajánlhat fel vagy reklámozhat szexuális szolgáltatást.
- Nem másolhatja le sem egészében, sem részben a weboldalon található információkat, adatokat a jelen ÁSZF-ben lefektetettektől eltérő célból.
- Nem használhat olyan berendezést, szoftvert vagy programot, melyek megkísérelnek beavatkozni a weboldal rendeltetésszerű használatába.
- Az Adatlap szabad szöveges részében tilos a közízlést sértő magatartás, a faji előítéletre való buzdítás vagy az ilyen eszmék népszerűsítése. Tilos egyéb oldalak, vagy a felhasználó saját oldalának, szolgáltatásának reklámozása. Tilos saját, vagy más különleges személyes adatainak megjelenítése. Tilos a más Megbízott felé folytatott személyes és célzott, sértegető kommunikáció.
- A Megbízott megtévesztésének elkerülése érdekében a felhasználónak (érdeklődőnek) tilos többszörös regisztrációt létrehoznia.
- Amennyiben a regisztrált személy a fenti szabályok bármelyikét megsérti, úgy Megbízottnak jogában áll a kérdéses üzenet, vagy tartalom automatikus törlése, a szakmai segítség lehetőségéből való kizárása akár részben, akár egészben, időszakosan vagy véglegesen, kártérítés vagy bármely visszafizetés nélkül, az esetleges büntető-és/vagy polgári jogi következmények mellett.
- A Weboldal használata
A személyes adatok megküldésével (kvázi regisztrációval) létrejövő profil (Adatlap) a Megbízott előzetes, szakmailag megalapozott tájékozódását segíti.
- A megbízás során lehetséges jogsértések és a felelősség
Megbízott törekszik a weboldal folyamatos és hibamentes üzemeltetésére, ugyanakkor kizárja a felelősségét a hibás vagy nem rendeltetésszerű működéséből eredő bármely következmény vonatkozásában, így különösen a weboldal üzemelésében beálló kimaradás, a használattal összefüggésben történő számítógép-meghibásodás, adatvesztés, valamint tőle független személyek által megvalósított, információs rendszerek biztonságát sértő magatartások esetén.
Megbízott a szakértői tevékenységét, szakmai munkáját jelentős részben az ügyfél (Megbízó) által előzetesen és a későbbi konzultációk során megadott információkra alapozza. A Megbízó által adott információkban lévő hiányosságok, tudatlanság vagy szándékos félrevezetés egyaránt befolyásolhatja a kezelés végeredményét.
Felek rögzítik, hogy a megbízás terjedelme a Megbízott által kapott információkra és a saját szakmai tudására (védőnő, laktációs szakértő) alapozott legjobb tanács- és kezelés adásáig tart. Megbízott nem orvos, orvosi kezelést nem alkalmaz, és orvos-szakmai gyógyítást nem vállal, azt nem ígér.
- A megbízási díj
- A megbízás teljesítése vagy részteljesítése (pl. egy adott tanácsadás, kezelés, egyéb program befejezése) esetén Megbízott megbízási díjra jogosult. Ennek összegét az érdeklődők, felhasználók, ügyfelek mindenkor megtekinthetik a weboldalon. A megbízási díj mértékét Megbízó – a folyamatban lévő megbízások kivételével - bármikor módosíthatja: ilyen esetben köteles azt azonnal jelezni a weboldalon.
- A megbízási díjról Megbízott számlát állít ki.
- A megbízási díj végösszege üzemanyag költségtérítéssel növelten kerül számlázásra, ha a személyes találkozó, konzultáció vagy kezelés Kecskeméten kívül történt. Erről Megbízott részletes, előzetes tájékoztatást ad a találkozó megszervezése, egyeztetése folyamán.
- A megbízási díj fizethető készpénzben vagy a Megbízott bankszámlájára történő utólag átutalással is. A fizetési mód és határidő meghatározása a Felek általi egyeztetés, de végső soron Megbízott döntése alapján történik.
- A jelen Szerződés megszűnése, az elállás joga
- A Megbízott törölheti az előzetesen megadott adatokat és információkat, amennyiben a felhasználó megszegi a jelen Szerződés feltételeit. Ilyen esetben az ő adatai nem maradnak (nem tárolódnak) a rendszerben, további adatkezelés ehhez kapcsolódóan nem történik.
- A felhasználó (Megbízó) tudomásul veszi, hogy az ÁSZF megszegése esetén az adatlapja törlésre kerülhet. A Megbízott kizárja a felelősséget minden, esetlegesen abból eredő kárért, ha a felhasználónak a jelen ÁSZF feltételekbe ütköző magatartása vagy jogszabály megsértése miatt törölte az adatlapját.
- Megbízó nem állhat el a szerződéstől, ha annak teljesítése már megkezdődött. Amennyiben Megbízó ezt figyelmen kívül hagyva mégis eláll a szerződéstől, a megbízási díj egésze megilleti Megbízottat. Ilyen esetben Megbízottnak jogában áll úgy dönteni, hogy – az önálló mérlegelése, döntése alapján - a teljes megbízási díjnak csak egy általa meghatározott részét kéri megfizetni.
- Panaszkezelés
A szolgáltatás során esetlegesen felmerülő panaszát Ön a jelen ÁSZF-ben rögzített elérhetőségek valamelyikén teheti meg. A panasz a megbízás teljesítéséhez kapcsolódó kell. A Panaszkezelésünk minden esetben térítésmentes.
Panasza bejelentésére használja ezt a telefonszámot: +3620 3429 655
A szóbeli (telefon közölt) panaszt haladéktalanul megvizsgáljuk és lehetőség szerint azonnal orvosoljuk. Amennyiben a panaszkezelés módjával Ön nem ért egyet vagy a panasz azonnali orvoslására nincsen lehetőség, úgy panaszról jegyzőkönyvet veszünk fel, és annak tartalmát egyeztetjük Önnel. A jegyzőkönyv másolati példányát átadjuk. A panaszt annak beérkezését követően megvizsgáljuk és a panasszal kapcsolatos álláspontunkról a benyújtástól számított 30 napon belül indokolással ellátott választ küldünk.
A panaszról készült jegyzőkönyv a következők adatokat tartalmazza:
- a panaszos nevét;
- a lakcímét vagy levelezési címét;
- a panasz előterjesztésének idejét, módját;
- a panasz részletes leírását
- Írásbeli panasz esetén a panasz ügyet a beérkezést követően megvizsgáljuk és vizsgálat eredményéről a panasz közlését követő 30 napon belül írásbeli választ küldünk. Igény esetén a vizsgálat eredményéről Szolgáltató elektronikus úton értesítést küld.
- A panaszt a hatályos jogszabályi előírások alapján a vizsgáljuk meg, utasítjuk el, vagy orvosoljuk.
- Válaszlevelünkben kitérünk a panasz teljes körű kivizsgálásának eredményére, a panasz orvoslása érdekében tett intézkedésekre, elutasítás esetén pedig az elutasítás indokaira. A tájékoztatását egyértelmű, közérthető indokolással látjuk el, melynek során egyszerű nyelvezetet használunk, kerülve a jogi szakkifejezések indokolatlan használatát. Törekszünk arra, hogy válaszlevelünkben valamennyi kifogására érdemi választ adjunk.
- A panaszkezelés során a panaszos által megadott adatokat az információs és önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően kezeljük.
- Az írásbeli panaszokat – beleértve a személyes megjelenés során előadott panaszról készült jegyzőkönyvet is – továbbá az azokra adott válaszokat öt évig archiváljuk. A megőrzési idő elteltével az adathordozókat (okiratokat) a leselejtezzük.
- A panasznyilvántartásban rögzített személyes adatokat kizárólag a panaszügyek regisztrálásának és a panaszügyek elbírálásának céljából használjuk fel.
Amennyiben panasza teljesen vagy részlegesen elutasításra kerül, vagy a panasz kivizsgálására fent megszabott határidő eredménytelenül eltelt, vagy bármilyen fogyasztói panaszt kíván benyújtani, úgy a területileg illetékes járási kormányhivatalhoz fordulhat. Erről bővebb információ az alábbi linken érhető el: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/budapest/megye/panasz-munkacsoport
A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van a lakhelye szerinti békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:
Békéltető testület neve |
Békéltető testület székhelye, címe: |
Illetékességi terület |
Budapesti Békéltető Testület |
Budapest |
Budapest |
Baranya Vármegyei Békéltető Testület |
Pécs |
Baranya vármegye, |
Somogy vármegye, |
||
Tolna vármegye |
||
Borsod-Abaúj-Zemplén |
Miskolc |
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye, |
Heves vármegye, |
||
Nógrád vármegye |
||
Csongrád-Csanád Vármegyei |
Szeged |
Békés vármegye, |
Bács-Kiskun vármegye, |
||
Csongrád-Csanád vármegye |
||
Fejér Vármegyei Békéltető Testület |
Székesfehérvár |
Fejér vármegye, |
Komárom-Esztergom vármegye, |
||
Veszprém vármegye |
||
Győr-Moson-Sopron Vármegyei |
Győr |
Győr-Moson-Sopron vármegye, |
Vas vármegye, |
||
Zala vármegye |
||
Hajdú-Bihar Vármegyei |
Debrecen |
Jász-Nagykun-Szolnok vármegye, |
Hajdú-Bihar vármegye, |
||
Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye |
||
Pest Vármegyei Békéltető Testület |
Budapest |
Pest vármegye |
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a Fogyasztót megillető jogokkal és a Fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
A békéltetői testületi eljárásban, egyezség hiányában a tanács az ügy érdemében
a) kötelezést tartalmazó határozatot hoz, ha
aa) a kérelem megalapozott, és a vállalkozás – a békéltető testületnél vagy a kamaránál nyilvántartott, illetve kereskedelmi kommunikációjában közölt – a 36/C. § szerinti általános alávetési nyilatkozatában, az eljárás kezdetekor vagy legkésőbb a döntés meghozataláig nyilatkozatában a békéltető testület döntését magára nézve kötelezőként elismerte, vagy
ab) a vállalkozás alávetési nyilatkozatot nem tett, de a kérelem megalapozott és a fogyasztó érvényesíteni kívánt igénye – sem a kérelemben, sem a kötelezést tartalmazó határozat meghozatalakor – nem haladja meg a kétszázezer forintot, vagy
b) ajánlást tesz, ha a kérelem megalapozott, azonban a vállalkozás az eljárás kezdetekor úgy nyilatkozott, hogy a tanács döntését kötelezésként nem ismeri el, illetve, ha a tanács döntésének elismeréséről egyáltalán nem nyilatkozott.
A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a Fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr
A Szolgáltató a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében köteles Fgytv-ben meghatározott tartalommal, az ott említett határidőn belül válasziratát megküldeni a békéltető testület számára. A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével a vállalkozás a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani köteles. Az online meghallgatáson a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője köteles online részt venni. Ha a fogyasztó személyes meghallgatást kér, a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője köteles legalább online részt venni a meghallgatáson.
Amennyiben a Fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a Fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni. A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni:
- az eljáró bíróságot;
- a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását
- az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával
- azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható
- a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet.
A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát, amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.
- Egyéb rendelkezések
- Nem jelenti a szerződésszegés jóváhagyását vagy nem ad alapot egyéb más szerződésszegésre, ha nem lépünk fel haladéktalanul egy esetleges szerződésszegő magatartás ellen.
- Jelen dokumentum tartalmazza a Felek között létrejött teljes megállapodást. Ha valamely illetékes hatóság jelen Megállapodás bármely rendelkezését akár részben, akár egészében érvénytelennek vagy végrehajthatatlannak tartja, az érintett rendelkezés fennmaradó része, továbbá a Megállapodás további rendelkezései érintetlenül hatályban és érvényben maradnak.
- Adatkezeléssel kapcsolatos észrevételeit, panaszait a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (1055 Budapest, Falk Miksa u. 9-11; ugyfelszolgalat@naih.hu) felé teheti meg.
A megbízástól Ön bármikor elállhat. Ilyen esetben elég ezt jelezni Megbízott fentebb jelzett elérhetőségei valamelyikén.
A Megbízott fenntartja a jogot, hogy a jelen ÁSZF vagy a weboldal bármely tartalmi elemét bármikor, előzetes figyelmeztetés nélkül módosítsa vagy megszüntesse, azok megjelenését, tartalmát, működését megváltoztassa, azon hirdetést, saját szolgáltatásait bemutató vagy egyéb tartalmat helyezzen el.
A megbízás működtetése és üzemeltetése az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései alapján történik.
A megbízás működésével (folyamatával) kapcsolatos problémák az ügyfélszolgálatnak jelezhetők a fentebb megadott elérhetőségeken.
Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jogszabályok, elsődlegesen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. Törvény szabályai az irányadóak.
Kecskemét, 2025. április 11.